Som professors d’una escola de primària del Tarragonès i ens trobem amb una situació complicada amb un dels nens de la classe de la qual som tutors, en Lluís. Aquest nen te dificultats en l’aprenentatge i és repetidor. La psicopedagoga del centre ens ha comunicat que hi pot haver algun tipus de patologia darrere. Com que ens cal una autorització paterna per poder tractar en Lluís, la psicopedagoga ens ha demanat que ens entrevistem amb els pares per aconseguir aquesta autorització ja que es necessària per al tractament i posterior desenvolupament del nen. Sabem que els pares no estan massa implicats en l’educació del nen, així que farem el possible per conscienciar-los de la importància de l’educació del seu fill.
Hem decidit que l’objectiu de l’entrevista és aconsellar, ja que el que voler aconseguir és que els progenitors ens donin permís per a poder valorar aquest infant i donar el suport necessari per al desenvolupament del nen, a més a més d’intentar un major grau d’implicació en l’educació del nen per part dels pares.
La planificació serà semilliure, ja que donarem peu a que els pares parlin i expressin el que veuen del seu fill i nosaltres tindrem estipulats uns ítems a tractar, a la vegada tota la informació que ens poden aportar la família ens pot ajudar a ampliar la informació sobre el cas i conèixer millor aquest nen.
No podem concretar el nombre d’entrevistats encara, ja que estan citats els dos progenitors, però coneixent la situació familiar de l’infant, no podem assegurar si assistiran els dos pares, un o cap.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada